04 tammikuuta, 2013

Kuvia+ video

Heipsmoips! Täällä ollaan taas ensimmäisen kunnon postauksen kanssa vuodelle 2013. Oon ollut vähän laiska California postaus osa kakkosen kanssa, mutta kyllä se sieltä kohta tuleee, pysykää siis kuulolla!

Uv meni kotona paljuillen ja syöden herkkuja. Kulta oli vähäsen kipeä niin ei jaksanut mitään suurempia juhlimisia. Enkä oo muutenkaan mikään juhlijatyyppi.

Nyt kuviin:

1,2,3&4. Saatiin kullan kans mun siskolta "joululahjaksi" ratsastustunti. Tai Mila on luvannut pitää meille ratsastustunnin jo kesällä, mutta sen on jäänyt. Oon mä ennenkin hevosella ratsastanut, mutta voin sanoa et se ei oo yhtään mun laji! :D Tää oli itseasiassa eka kerta kun hyppäsin meidän oman Essi-hevosen selkään. 
1. Keskiviikkona olin tekemässä Knv.läisten kanssa inventaariota S-marketissa ja eksyttiin Miisan kanssa pakastehyllylle, mutta se ei ollutkaan niin hyvä idea... hyrr. 2. Käytiin uuveena Abc.lla ostamassa poppareita. 3. Sain joululahjaksi ripsienpidennykset ja ne kävinkin eilen laitattamassa. :)) 
1. KanaCeasarSalaatti Bellaserasta. 2. Oon koko joululoman katsellut kauheesti leffoja ja ohjelmia. (Ja tietenkin herkutellut!) 3. Löysin mun jostain laatikosta vanhoja juttuja ja toi Bratz-lehti oli niin kulunut! Mut toi tais olla eka Bratz-lehti, mikä ilmestyi? Olin pienenä myös ihan Krissefani (ehkä myös vieläkin) ja toi onkin ihan täynnä toi kirja. 4. Käytiin Sunnuntaina Rossossa ja siellä söin parhaan kalaruuan ikinä! Kuhaa, sienikastiketta, juustoa ja tortelliineja kasvisten kanssa, namiiii!

Loppuun vielä minä ja Essi+ ravia :--D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti