09 tammikuuta, 2013

Höpöttelyä

Moipsheips!

Mitä teille kuuluu ? Mulle kuuluu kiirusta ja stressiä.  En jaksais yhtään olla koulussa, vaan haluaisin vain olla ja tehdä kaikkea kivaa. Oikeastaan koulussakin on siltä osin kivaa, että mulla on ihan kivoja aineita tässä jaksossa: uskonto (kirkkohistoriaa, blaaah), historia, matikka, mantsa ja äikkä + wanhojen harkat. Tästä päästäänkin sujuvasti siihen, että mulla on kauhea paniikki wanhoista. Oon lupautunut tekemään koulumme omaa tanssia ja muutenkin hieman kontrollifriikkinä oon tunkenut itseni mukaan ihan liian moneen yhtäaikaa, mut kyllä tästä selvitään! Lisäksi mulla on ongelma kun en löydä mulle sopivaa laukkua mun mekon kanssa ja sitten vielä kengät. Tää kuulostaa ja onkin kyllä tosi pieni murhe varsinkin jos joltain puuttuu vielä mekko :-S.

Seuraavina viikkoina on tulossa hurjasti kaikkea kivaa touhua ja tekemistä: Ensi viikonloppuna menen varmaankin laskettelemaan ja katsomaan Juoppohullun päiväkirjan, seuraavana vklp.nä menen Pöyhölään viettämään mahdollisesti viimeistä leiriäni ikinä, (koska ensi syksyn jälkeen Pöyhölän leirit loppuvat kokonaan ja oon muutenkin ehkä jo vähän vanhus sinne.) sitä seuraavana viikonloppuna vietän aikaani Tampereella kokoustellen ja sitäsitä seuraavana menen Lahteen tsekkaamaan SunLahti-paikat, sekä tutustumaan muihin seuratoimijoihin. En malta odoittaa näitä! :) 

- Tässä musta muutama kuva, jossa näkyy mun alelöytö. Tommy Hilfigerin tummansininen neule. Kaikinpuolin täydellinen! <3 

-Pelaako joku muukin kyseistä peliä? Itse pelailin tänään poikien kanssa hyppytunnilla ja tässä poikien tuotokset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti