20 helmikuuta, 2014

Back in business

"Anteeksi kun en oo postaillut vähään aikaan" ja sitä rataa...

Lukio on "lusittu" (muutamia kursseja lukuun ottamatta) ja lukulomaa on vierähtänyt jo muutama päivä. Aamupäivät vierähtävät tekemättä yhtään mitään, joten ajattelin käyttää ajan hyödyksi aloittamalla pitkästä aikaa postailun ja blogin kehittämisen (niin kuultua).  

Asiaan! Mulla oli elämäni kolme parhainta päivää viime viikolla kun juhlimme muiden abitovereiden kanssa penkkareita. Vaikka olen viettänyt abivuoteni täällä Tampereella, käski sydämeni mennä Keuruulle viettämään penkkareita. Osasyy oli myös se, että olin Keuruulla risteilymme "matkanjohtajana"...  










Asiaan! Mulla oli elämäni kolme parhainta päivää viime viikolla kun juhlimme muiden abitovereiden kanssa penkkareita. Vaikka olen viettänyt abivuoteni täällä Tampereella, käski sydämeni mennä Keuruulle viettämään penkkareita. Osasyy oli myös se, että olin Keuruulla risteilymme "matkanjohtajana"...  


Aloitimme penkkareiden fiilistelyn jo keskiviikkona katsoessamme upeita kakkosten mekkoja wanhojen kenraaliharjoituksissa. Kenraalien jälkeen olivat luvassa vielä potkiaiset ja koulun koristelu teemamme eli sodan mukaiseksi. Torstaina oli vuorossa itse penkkarit aamunavauksen, rekka-ajelun ja abigaalan merkeissä. Klo 13 starttasi bussi kohti risteilyä!! Risteily oli aivan mahtava!! Biletysten ja Keuruulle saapumisen jälkeen oli aika bilettää lisää Wanhojen jatkoilla, joissa kakkoset olivat ylittäneet itsensä, Kiitos!

Noihin kolmeen päivään sisältyi tietenkin paljon muutakin, mutta riittänee tältä erää sepitykset. :)


Öitä ! 

2 kommenttia:

  1. Olitko Mmiisas (miisa rotola pukkila)n kans samassa rekassa? Tiedän tosta on kauan aikaa mut silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikeastaan, koska en ehtinyt samaan rekkaan joten menin myöhemmällä :)

      Poista