28 marraskuuta, 2013

Puuhailut elo-marraskuussa

 
     
- Kesällä mulla oli geokätköilybuumi ja kävinkin etsimässä noin kymmenen kätköä. Kaikki mun kaverit ei kuitenkaan ollut innoissaan liittymään mun mukaan.
    

- Muuttoa Tampereelle! En kuitenkaan tuonut Keuruulta tänne kuin vaatteita yms. Ja rakkauskukan.


- Naminami <3 Tuon elokuvan Shall we dance jälkeen keksin aloittaa kilpatanssin. 


- Geokätköilyä Keuruulla.



- Rakkauspakkaus Erikan synttärijuhlat. Syötiin fiinisti rapuja ja tuota tekemääni kakkua.


- Ruotsin kirjoituksiin harjoittelua Huussiksen seurassa.


- Täytin 18 lokakuun 12. päivä eli juuri syysloman alkajaisiksi. En pitänyt juhlia, koska lähdin samana päivänä Espanjan lämpöön oman ja papan perheen kanssa. Kuva on lentokentältä.


- Benalmadeina, Spain


- Mulla meni puhelimen kamera jökkiin, enkä saanut otettua kuin muutaman kuvan :(


- Minä ja ystäväiseni Roni Turussa menossa katsomaan PMMP:n keikkaa.



- Pmmp:n keikka! 


- Keikka oli ihan sika hyvä ja mua harmittaa kun pmmp:tä ei nähdä enään festarilavoilla :( 


- Käytiin samalla reissulla tsekkaamassa Ruissalo. Se näytti niin pieneltä verrattuna Ruisrokkiin! 


- Sain ajokortin!!! Jeij


- Tehtiin kavereiden kanssa herkkukakku koeviikkon lopun kunniaksi, namii


- Olen myös viettänyt erilaisia juhlia kuten lukioikäistnen pikkujoulut, ystäväni Ronjan yllätyssynttärit ja mun calikamutkin tuli käymään mun luona täällä Tampereella :)



See ya again!

Ps. Mut otettiin ilolla vastaan Celia-joukkueeseen, joten mun yks haave on toteutunut. Nimittäin musta tuli joukkuevoimistelija!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti