20 kesäkuuta, 2013

I will always remember that day...



Se oli tasan vuosi sitten kun lähdimme yöllä ajamaan vanhempieni kanssa Helsinki-Vantaan lentokentälle ja olin jännityksestä sekaisin ja lentokentällä ajattelin vain palata takaisin kotiin. Matka suuntasi kohti Amerikkaa Californiaan kielimatkalle.



Olen niin kiitollinen, että pääsin sinne ja vielä kiitollisempi olen ihmisistä, joita siellä tapasin. Maija, Klara, Anna ja Heli ootte aina mun sydämessä ja ja ja ... En ikinä ajatellut löytäväni kielimatkalta mitään yhtä arvokasta kun meidän ystävyys.





Tottakai sain kokea myös oikeaa Amerikanunelmaa ja nähdä tunnettuja nähtävyyksiä (+shoppailla halvalla) .
Ajattelin kielimatkan olevan tylsä vaihtoehto, koska ensiksi oli tarkoitus mennä vaihtoon, mutta oikeastaan kun mietin niin en kadu yhtään etten mennyt vaihtoon vaan lähdin juuri kyseiselle reissulle.








Oho, hieman sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti mun pointti tuli selväksi ja jos ei tullut niin kertauksena:
- Jos vain mahdollisuus, lähde kielimatkalle se on mahtava kokemus
- Itse lähdin tasan vuosi sitten
- Mun kielimatkakaverit on maailman parhaita ja ollaan yhteydessä päivittäin.


Best three weeks in my life!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti