09 helmikuuta, 2013

Kuulumisia


-Enään 6 päivää wanhoihin ja oon aivan super innoissani. Kaikki käytännön asiatkin tuntuu olevan handlassa: ripset on huollettu, hiukset värjätty, koekampaus- ja meikki tehty, korut, mekko, kengät, ja ennen kaikkea tanssitkin,. jeij! :) MUTTA tänään kun olin etsimässä mekkoa jatkoille, oli kauppojen hyllyillä suuuri reikä juhlamekkojen kohdalla. En löytänyt oikein muutenkaan mitään mitä olin etsimässä. Tosi tyhmää.. Onneksi mulla on kotonakin muutama mekko, joita voin käyttää ja koska meidän jatkopaikka on korvessa, ei ole oikeastaan järkeäkään laittaa mitään ihan yliyliyli hienoa päälle. :) 

Vielä ennen wanhoja on paljon tehtävää: 3 koetta!! Niiin pepusta, mutta onneks mulla loppuu koeviikko heti tansseihin, kun joillain se voi jatkua seuraavalle viikolle. Voin rehellisesti kertoa, että esimerkiksi kirkkohistoriaa ei nyt kauheasti innostaisi lukea. (Enkä ehkä ole ainoa?)




Katselin äsken UMK:n finaalin ja jeeeeee, Krista voitti! Mun mielestä toi biisi onkin ihan älyhyvä :) 

1 kommentti: