29 joulukuuta, 2012

2012

Pienen joululomailun jälkeen on taas aika jatkaa bloginkin parissa. Joulu meni mukavasti perheen kanssa syöden ja paketteja availlen. Oisin muuten tehnyt jonkin moista postausta, mutta siskollani on kaikki kuvat eikä hän suostu niitä mulle antamaan...(outo tapaus).

Seuraavassa on kuvia mun vuodesta 2012. Voin kertoa, että vuosi on ollut aivan huippu!!



Tammikuussa ei tapahtunut oikeastaan yhtään mitään. Vietin tavallista kevyempää lukujärjestystä ja hengasin kotona ja harrastuksissa. Taisin mä viettää aikaa kavereidenkin kanssa! :) 

Helmikuuna olin Erikan perheen kanssa Vuokatissa ja meillä oli huikeeta! 

Maaliskuussa tapahtui aika paljon. Olin oman perheeni kanssa Rukalla/Kuusamossa. Vietin myös viikonlopun Pöyhölässä ihanien ihmisten kanssa. Järjestin temppuradan naisvoimistelijoiden kautta ja samaisena iltana Päivin synttärijuhlilla tapasin mun poikaystävän! <3 

Huhtikuu meni kullan kanssa leffassa yms.. Järjestelin myös tulevaa voimisteluleiriä sekä valmistauduttiin tyttöjen kanssa näytökseen ja kisoihin. 



Toukokuu,  jes vappu! No ei se vappu mikään ihmeellinen ollut, siinä se meni kavereiden kanssa ulkosalla, mut kivaa oli! Mukavaa oli myös se, että kahden ryhmän ohjaaminen sai taukoa, kun jumpat loppuivat näytökseen. Pääsin myös ajelemaan uljaalla vaaleanpunaisella ratsullani joka tuossa alakulmassa näkyy.

Kesäkuu oli erittäin kiva ja lämpöinen. Koulujenloppu meni mukavasti taas suuressa porukassa ja Päivin yo-juhlissa niin ja toisenkin kaverin! Olin järjestämässä voimisteluleiriä ja se toteutettiinkin tokalla lomaviikolla. Viikkoa myöhemmin alkoikin elämäni tähän mennessä huikein matka nimittäin kielimatka Amerikkaan. Ilman vanhempia ja muutenkaan kaveria.

Matka kesti yli heinäkuuhun ja loppui 10. päivä. Muutamaa päivää myöhemmin siskollani oli konffis. Viikon verran lomailin hieman juhlienkin jonka jälkeen suuntasin itse Pöyhölään isoseksi. 


Elokuussa alkoi taas koulu, mutta sitä ennen olin viettänyt aikaa hyvässä seurassa erilaisia paikkoja kierrellen ja tennistä pelaillen. Lukion toinen alkoi hyvin ja niin se on mun mielestä jatkunutkin. Kävimme myös Karjalassa sotahistorian kurssilla. Reissu oli mitä mahtavin hyvässä porukassa ja linkussa istuen. :) 

Syyskuu alkoi huikeasti Ef reunion partyilla, jotka oli oikeasti ihan huonot, mutta näin pitkästä aikaa ihanat tyttöset, sekä Robinin ja muutenkin oli kiva matkustaa Helsinkiin pitkästä aikaa. Sitä seuraavana viikonloppuna vietin aikaa taas jälleen Pöyhölässä Q-tiksella, jonne kokoontui suuri joukko kesän ja edelliskesien riparilaisia. Kuukausi meni kivasti.


Lokakuussa täytin 17! Syysloma , koulua ja harrastuksia. Kävimpä myös katsomassa Samuli Putroa keikallaan Lutakossa! :)

Marraskuu: Bondia, harkkoja, koeviikkoa ja PUOLIVÄLIPÄIVÄ + jatkot. Myös pikkujoulut. Juhlimista ja rentoutumista myös kiirehtimistä paikasta toiseen. Siitä oli mun marraskuu tehty!

Joulukuu. Tässä kuussa on ollut kisat ja näytös. Uutena juttuna olin kisoissa arvioitsijana pienille ja näytöksessäkin toimin juontajana. Juonnosta tykkäsin niin paljon, että oli pakko päästä siihen hommaan myös koulun joulujuhlassa. 



Toivottavasti saitte edes jotain selvää mun tästä vuodesta. Se ei tekstinä kuulosta ehkä niin mahtavalta kuin se olikaan, mutta tänä vuonna olen kokenut onnistuvani ja eläneeni täysillä nauttien. Toivon, että teidän vuosi 2012 on ollut yhtä ihana ja, että vuodesta 2013 tulee vieläkin huikeampi! <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti