17 marraskuuta, 2012

Blogihaaste osa 1

Ansku haastoi mut blogihaasteeseen, jossa tutustuminen mun maailmaan vielä vähäsen jatkuu...!


Tell 11 random things about yourself
- Answer to the 11 things the person who tagged you made questions about
- Make 11 questions for the people you are going to tag
- Choose blogger under 200 readers and tag/challenge them
- Give them into through comments
- You cannot tag the person who challenged you! :-)


Aloitetaan siis noista randomeista:

1.
Mä ajattelen ja mietin aivan liikaa ja ihan kaikkea. Jos esimerkiksi jossain on joku kiva paita, jonka haluan niin mietin varmaan miljoona kertaa että onko ostaminen kannattavaa vai ei. Tollanen on tietenkin aivan hyvä asia taloudellisestikin. Mutt yleensä mietin kaikista asioista aivan kaikki puolet ja mahdollisuudet ja se on yleensä tosi rasittavaa. Usein mun poikaystävä sanookin mulle et "Älä ajattele, se ei sovi sulle"  ja joskus mun kaveriporukassa oli jopa inside- vitsi et Ida- "Mä oon vähän miettinyt....". 



2.
Monesti oon kuullut, että katson itseäni peilistä jollakin tietyllä ilmeellä. Siitä on huomauteltu mulle vaikka kuinka monesti ja mua häiritsee se tosi paljon. Varsinkin kun harkoissa auditoriossa on kaks jättipeiliä niin joo-o. Mulla on myös joissain muissa tietyissä asioissa esim. kun keskityn niin joku tietty ilme. Toi peilijuttu kuitenkin ärsyttää eniten. 


3.
Tykkään hirmuisesti Barbie-leffoista ja olenkin ajatellut kerätä ainakin mun kolme lempparia itselleni. Sain ensimmäisen eli Barbie& pähkinänsärkijä baletissa  leffan Päiviltä synttärilahjaksi ja enään puuttuu kaksi seuraavaa eli Tähkäpää ja Joutsenlampi. Lempparein mulla noista on Tähkäpää sen hienon taikapensselin takia. Olisipa mullakin semmonen!


4.
Mua ärsyttää toisten ihmisten yhdyssanavirheet aivan järjettömästi ja muutenkin se, ettei osata kirjoittaa asiallisia sähköpostejä yms. En mä itsekkään tietenkään ole mikään äikkänero, että kaikki pilkut ja yhdyssanat ovat oikein, mutta muiden virheet jotka huomaan ärsyttävät.

5.
Mulla on pikkuvarpaan välissä luomi, josta tykkään tosipaljon. Sit mulla on myös oikean etusormen välissä, poskessa ja huulessa luomet, joista tykkään myös. Random asioitahan tässä käsketään kertomaan. :--)

6.
Meillä on karkeakarvainen kääpiömäyräkoira nimeltä Sulo ja kun se tuli meille kolme vuotta (?) sitten, en voinut sietää sitä. Mun teki mieli vierittää sitä rappusista alas ja kaikkea muuta kauheaa, mitä en ikinä pystyisi kyllä tekemään. Kaikki johtui vaan siitä, että ajattelin kaikkien unohtavan meidän silloisen dalmatialaisen koiran Iiron.



7. 
Pyrin pitämään huoneeni siistinä tuloksetta enkä pidä siivoamisesta, mutta silloin kun siivoan, täytyy sänky olla pedattuna tai siivoamisesta ei tule mitään.

8.
En pidä itseäni mitenkään erikoisena tai persoonallisena ihmisenä. En omaa mitään "erityistaitoa" tai semmosia. Oon tosi normaali suomalainen tyttö ulkonäöllisesti ja luonteeltani. Semmonen massateini oikeastaan. :--D

9. 
Mä en tykkää yhtään mun tummista silmänalusista, jotka uskon perineeni mun iskältä. Vaikka kuinka nukkuisin niin ne on silti mulla. Aaarrrrggggghh.

10. 
Tää on asia, josta mainitsen yleensä kaikissa tälläisissä jutuissa ja se on se, että mulla on sydämen muotoinen syntymämerkki (pigmenttiläiskä) sekin on juttu mistä tykkään!

11. 
Mä tykkään tosi oudoista yhdistelmistä ja esimerkiksi kinuskikastike on melkein missä vaan hyvää paitsi ei ehkä sellasessa oikeassa oikeassa ruuassa. Dippaan leipää myös moniin juttuihin ja joskus vähän nuorempana sekoitin lihapullia jogurttiin.


Olipas keksiminen noissa yhdessätoista! Laiskuuttani jatkan noihin Anskun kysymyksiin myöhemmin ja jätän siis tämän haasteen keskeneräiseksi. :)






1 kommentti:

  1. hahah toi Sulo -juttu: "mun teki mieli vierittää sitä rappusista alas" : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista